dimarts, 9 d’octubre del 2007

Tecles empolsegades


Des de fa una bona temporada que de tan en tan em venen ganes de tocar el piano... Em venen records en forma d’enyorança. Vaig deixar o millor dit repudiar el piano perquè considerava que jo no havia nascut per a interpretar música i realment el vaig arribar a avorrir. A què ve aquesta enyorança? Potser perquè ara m’avorreix tot lo altre? O perquè realment tinc ganes de fer quelcom bonic... Des de fa anys que treballo en quelcom desproveït de qualsevol pretensió estètica… i realment no és malgastar la vida si no pots produir amb les teves mans un xic de bellesa?

3 comentaris:

Minerva ha dit...

¡Dios Egon! Por mucho que desimules contando aventuras con peluqueras pechugonas tienes un ataque de melaconlía tremendo... igual es el otoño.

Egon ha dit...

No creas... quando se gana en tiempo libre a uno tiene más momentos para pensar...

en27m2 ha dit...

Ciència i bellesa no són incompatibles. Descobrir que les peces encaixen és una manifestació de l'harmonia de la natura, i això és bellesa. O més aviat: l'ordre i la previsibilitat són bells a la nostra percepció. Ens fan oblidar per un moment la nostra petitesa enmig de l'univers.

Definitivament, la bellesa no es restringeix a les manifestacions artístiques.