diumenge, 26 d’agost del 2007

I només mirant...


És ofensiu mirar amb descaro? Què sent una dona quan sap que la estan mirant els homes? Ràbia, impotència o felicitat? I… què pensem els homes mentre estem mirant a una dona maca pel carrer? És el mateix fotre una repassada a algú conegut que algú desconegut? Què sentim quan algú conegut ens ha fotut una bona repassada? Quin és el límit que converteix un observador en un pervertit?... I, segur que ens venen al cap moltes més qüestions… i totes sense tocar ni un pèl!

(Foto de Ruth Orkin)

9 comentaris:

en27m2 ha dit...

Per què tantes preguntes i no en contestes ni una?

Egon ha dit...

Perquè vull saber el punt de vista femení...

Egon ha dit...

Bueno va,... quan miorem a una dona pel carrer... motles vegades ni pensem...

Minerva ha dit...

Claro, los litros de sangre no llegan a tantos sitios...
Egon, me da la impresión que este blog tuyo es una especie de consultorio: "¿En qué piensan las mujeres?".

Egon ha dit...

Bueno... mira... y porqué no, como mínimo que sea instructivo!

Egon ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Minerva ha dit...

Pues aclarado, daré mi respuestas a la encuesta:
- Para mí no es ofensivo pero depende de cómo mire el que mira.
- Normalmente alegría/orgullo/coquetería pero, de nuevo, depende de cómo mire...
- Sorprende más en un desconocido; con los conocidos a mí me da más apuro.
-Límite entre observador y pervertido: el pervertido lo es y mira de una manera que no deja duda alguna.

en27m2 ha dit...

Yo creo que las respuestas son =f(t). Hace 10 años me indignaba un montón que me repasaran; ahora me incomoda un poco pero a la vez me divierte.

Estoy de acuerdo en que la repasada de un conocido es desconcertante. Alguna vez he pillado al Héroe mirándome las piernas cuando llevo una maldita falda que se me abre, y es algo que me descoloca bastante.

Lo que no se precisar es si cuando hace eso ha traspasado el límite dentre observador y pervertido.

Minerva ha dit...

Creo que lo que traspasa es el límite entre "soy tu amigo" y "pero soy un hombre"