diumenge, 13 de maig del 2007

Uniformes


Aquest inici de temporada, que coincideix amb l'agradable destape nacional del mes de maig... em fa rumiar sobre els camins pels que m’ha conduït la vida... I no hagués seguit l'apassionant camí sísmic i m’hagués convertit en un dissenyador ultramegafashion especialitzat en tangues femenins? Si, si... femenins... perquè trobo que no hi ha res més antieròtic que un tanga masculí... Matitzaré, aquesta peça de roba és fàcil que quedi bé a una noia... (no cal ser físicament un portento i no implica gaire esforç estètic) per això, es pot considerar una peça d’us quotidià mentres que pels homes (bufff...em venen multitud d’imatges patètiques) si no ets un metrosexual de gimnàs val més que ni ho intentis (i ni això)... és desnaturalitzat...

3 comentaris:

Minerva ha dit...

Jo! cómo te ha sentado el primer bañol solar!!

Egon ha dit...

Bueno...en el fondo tengo alma de viejo verde...

Minerva ha dit...

Yo no lo he dicho....