dijous, 17 de maig del 2007

Vida moderna

Aquesta part del mail que m’ha enviat la meva mare reflecteix clarament, què és l’adaptació d’un modus vivendi clàssic i arcaic a la vida moderna.

El pare es troba bé es passa el dia escribint a màquina amb lletra gòtica, la carta que tu li vas preparar la capsalera abans de marxar, està molt entretingut i tranquil. De tan en tan ensopega amb el fil i com que li costa guardar el què escriu li desapareix tot el què ha fet en aquells moment i ha de tornar a refer-ho tot, però es conforma i així practica. De moment ja li ha passat dues vegades. El telefono des de l'escola per dir-li que vagi guardant.

Son els millors!

12 comentaris:

Minerva ha dit...

¡Qué tierno!!!!
Me imagino a tu madre al teléfono recordándole que "clique" sobre el iconito del disquete...

Anònim ha dit...

Molt entranyable, sí...

Anònim ha dit...

AY, MI PAVO ALICANTINOOOOO!!!!!!!!

Como te va por esas Terras Míticas??

Anònim ha dit...

uy, qué "anónimo" tan poco anónimo, me huele a frigiliana

Anònim ha dit...

Ya que esto parece el punto de encuentro...alguna primera aproximación a fecha de visita la pavo?

Egon ha dit...

Enclenques...venid en Julio y vamos a la playa... y hacéis topelés y yo tan contento rodeado de 6 tetas... que divertido!!!!

Anònim ha dit...

acabo de hablar con mi huelva tiene una ría, qué tal la tercera semana de julio?

egon si nos quieres ver las tetas tendrás que pagar

Egon ha dit...

Millor la primera o segona...

Anònim ha dit...

pos resulta que la primera o segona como tu dices, tengo un congreso y una campaña...

por cierto, tu has pensao que despues de vernos a nosotras en la playa, ya nada será igual. Todas te pareceran poca cosa a lado de nosotras...que me estoy metiendo 3 horas diarias de gymnasium con mi "surfero que mono".

Minerva ha dit...

Vaya, me desconecto unas cuantas horas y...
Jo, María, "ladelaria" nos va a dejar en ridículo...

Anònim ha dit...

Coño pues sí, yo no me despeloto delante de Ladelaría, que estoy muy desmejorada.

Bronca con el cazador recolector con insulto incluido, el tío está desquiciado. El pavo me ha llamado estúpida de mierda, y mientras yo me reía Noemí le sugería que se cambiara de despacho, ha sido muy cómico.

Egon ha dit...

Això es la guerra sense cap mena de quartel...

Tranquila Maria els Neandertals van acabar-se extingint... Es quelcom Darwinià...