dimecres, 30 de maig del 2007

Vejestorios!!!!!


Ja sé que les úniques lectores d'aquest blog son uns vegestorios amb costums de tieta (anar a museus, a concerts de Bach i fer puntes al coixí) però algú s'anima a anar al Sonar de dia (és el més transgresor... modern i purista), jo desde fa temps que hi vull anar, però mai he pogut. Proposo anar-hi el divendres (que no hi ha tanta gent)... per veure videoarts sense cap mena de sentit... sentir sorolls rars... i veure llunàtics per tot arreu. Tindré un amic que treballa a la barra que ens passarà coses de gratix...

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també fa molts anys que hi vull anar, només per veure què fan i de què va la cosa. M'agradaria molt però...l'entrada val 28€. I la meva situació econòmica és catastròfica, de veritat, tenint en compte que
1) m'augmenten el lloguer
2) demà em carreguen 1135€ de Visa
3) he de pagar a hisenda uns 1000€
I tu ja saps si fa no fa el que cobro cada més.

Així que a menys que el teu amic de la barra aconsegueixi entrades gratis, jo no hi puc anar. Amb 28€ tinc el menjar de 2 setmanes. Em sap greu

Anònim ha dit...

I una altra cosa. Hauries d'agrair-nos a les tietes teresines la nostra fidelitat al teu blog.

Per curiositat, per què no hi ha posts de cap amigatxo rolero o similars?
1) perquè passen de tu i et troben d'allò més avorrit
2) perquè no has donat el link a ningú més

Egon ha dit...

La veritat es que no tinc gaire pasta tampoc... La opciò 2. Com no he estat gaire equilibrat mentalment, em feia pal dir-ho a la gent... Ja veurem que passarà... aquest només era una proba.

Egon ha dit...

El meu amic no pot passar gent gratis em sembla, si és com l'any passat la cosa está molt controlada.

Anònim ha dit...

No entenc per què no els dius als teus KULEGAS que tens un blog.

I tampoc entenc per què aquest és una prova. La vida no permet fer assaigs i simulacres. Això és real, està succeint de veritat, està funcionant, les tietes et llegim, reflexionem el que dius, et contestem, deixem posts insultants, dialoguem, riem. L'engranatge ja s'ha posat en marxa. Això ja no és una simple prova.

Minerva ha dit...

Como siempre que desaparezco unas horas esto se pone interesante...
Pues debo decir que aunque no sea una música que me guste demasiado (es decir que no " mola mazo" )... pues como experiencia estaría bien. Pero la economía manda... ¿No hay oferta en el Atrapalo?
Respecto a las asiduas de este blog... como siempre quejándote de lo mimadito que te tenemos...
Y tiene razón María, déjate de pruebas y date a conocer

Anònim ha dit...

Le hacemos boicot y no posteamos? Si quiere periodo de pruebas, lo tendrá. Y acabará cerrando el blog en 4 días. Mola mazo

Minerva ha dit...

Tentadora posibilidad pero no querría parecerme a cierto Partido Político que no hace declaraciones a quien le hace críticas.
Aguantemos las rabietas del nene en pos de la libertad de expresión.

Egon ha dit...

Suposo que ho acabaré fent... però aleshores acabará siguent un bloc de xerrades roleres... i estereu totalment desplaçades perquè la vostra categoria intel·lectual no estarà a l'alçada... (jur, jur, jur)